وبلاگ سیماران
معرفی تکنولوژی های استفاده شده در مانیتورهای تصویری آنالوگ سیماران

معرفی تکنولوژی های استفاده شده در مانیتورهای تصویری آنالوگ سیماران

همه ی ما می دانیم که درب باز کن های صوتی و تصویری یکی از اصلی ترین ملزومات ساختمان های امروزی از مسکونی تا تجاری، اداری و غیره می باشند که در ابتدا انواع صوتی آن و رفته رفته با مرور زمان و گسترش تکنولوژی، استفاده از نوع تصویری آن رواج یافته است. امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی ها، امکانات و قابلیت های بیشتری به این دربازکن ها اضافه شده است تا باعث رفاه و آسایش بیشتر مردم گردد. شرکت سیماران که یکی از پیشگامان و تولید کنندگان انواع دربازکن های صوتی و تصویری می باشد از فناوری های روز دنیا بهره گرفته و محصولاتی با امکانات و قابلیت های ویژه در اختیار بازار و مشتریان خود قرار داده است که در این مقاله سعی شده درباره قابلیت هایی که این شرکت در مانیتورهای آنالوگ خود استفاده نموده صحبت شود .

1- دسترسی غیر حضوریRemote Access  : یکی از قابلیت هایی که در مانیتورهای مدل 78W و  43TKWسیماران می توان آن را مشاهده نمود : امکان اتصال به تلفن همراه از طریق Wi-Fi می باشد . این ویژگی یکی از امکانات درب باز کن های تصویری امروزی می باشد که به واسطه آن، می توان بدون حضور فیزیکی به محلی که مانیتور در آن نصب شده، به زنگ آن پاسخ داده و درب را به روی مراجعه کننده باز کرده یا جواب داد.

2 - صفحه لمسی Touch - Screen  و کلید لمسی Touch -Key : استفاده از صفحه نمایش لمسی و کلید لمسی قابلیت برجسته ای دیگری است که سیستم را کاربر پسند(User Friendly) ، زیبا و شیک نموده است. صفحه نمایش لمسی(Touch Screen)  بسیار راحت استفاده می شود و پیچیدگی کمتری دارد. این قابلیت را در اکثر مانیتورهای سیماران می توان مشاهده نمود.

3 - امکان تصویربرداریCapture images  : از قابلیت های دیگر مانیتورهای تصویری سیماران، می توان به امکان فیلمبرداری یا عکس برداری از افراد مراجعه کننده به درب که در محدوده بینایی لنز پنل قرار دارند اشاره نمود. این قابلیت می تواند خیال ما را تا حد زیادی از حفظ ترتیب اتفاقات درب منزل یا محیط کارمان در صورت نیاز به ارائه آنها (مثلا جهت ارائه به دستگاه قضایی در صورت رویداد سرقت) راحت نماید.

4 - حافظه Storage : هنگامی که قصد خرید یک آیفون تصویری را داریم، باید به دنبال مانیتوری باشیم که دارای حافظه داخلی با گنجایش بالا یا درگاه حافظه جانبی باشد زیرا اگر حافظه مانیتور کم باشد یا دارای حافظه جانبی نباشد هر چند روز یک بار حافظه پر شده و باعث آزار ما می شود بنابراین در نظر گرفتن ویژگی حافظه داخلی بالا، یا برخورداری از درگاه رم با قابلیت ساپورت حجم مناسب اهمیت ویژه ای در انتخاب یک مانیتور تصویری دارد.

5- ارتباط داخلی intercom Feature : امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحدها با یکدیگر و انتقال مکالمه به واحدهای دیگر قابلیتی است که شرکت سیماران در مانیتورهای خود از آن استفاده نموده است. این ارتباط بین واحدها بدون هزینه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدها می باشد یا در بعضی از ساختمان ها اتاقک یا واحدی برای سرایداری وجود دارد که امکان ارتباط و مکالمه با این شخص نیز در مانیتورهای سیماران وجود دارد.

6 - سازگاری و همسو سازیDigitalized & Compatibility  : امکان اتصال مانیتور داخل منزل به یک دوربین مدار بسته و یا استفاده از دو پنل مجزا برای یک مانیتور قابلیتی است که در مانیتورهای شرکت سیماران گنجانده شده است به وسیله این قابلیت می توان از داخل منزل، به تصاویر زنده این سیستم امنیتی دسترسی داشت یا تصاویر هر دو پنل را توسط یک مانیتور مشاهده نمود .

7- تشخیص حرکت ( motion Detection ) :  قابلیتی که در مانیتورهای 78M و 73M و 72TKM شرکت سیماران گنجانده شده قابلیت تشخیص حرکت در ورودی دوم ( مربوط به دوربین مدار بسته ) می باشد این قابلیت بدین صورت است که با فعال کردن مد تشخیص حرکت در تنظیمات مانیتور، اگر کسی جلو درب قرار گرفته باشد و حتی زنگ را نزد، مانیتور این حرکت را تشخیص داده و شروع به فیلمبرداری از آن نموده و آن را در حافظه خود ذخیره می کند که از نظر امنیتی می تواند حائز اهمیت باشد.

8 - اتصال به درب پارکینگ :در ساختمان هایی که علاوه بر درب اصلی ،مجهز به درب پارکینگ می باشند این قابلیت وجود دارد که به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه مانیتور بتوان درب فوق را باز نمود. تمام مانیتورهای سیماران قابلیت اتصال به درب پارکینگ و باز نمودن درب از طریق مانیتور را دارا می باشند.


مطالب مرتبط در این دسته بندی
دیدگاه های ثبت شده (0)
دیدگاهتان را بنویسید